Com en els darrers anys, el sistema de venda de llibres serà a través de LA BOTIGA ONLINE que estarà oberta a partir de l’1 de juliol.

Aquest sistema de venda el farem servir per molts dels serveis que us oferim: compra de llibres, compra de motxilla i roba esportiva, adquisició de la guixeta (només alumnes BAT i FP), matrícules activitats extraescolars …

En el menú superior d’aquesta mateixa plana, trobareu el botó d’accés a la botiga online.

1. Cal accedir-hi directament i triar al curs d’on voleu fer la compra.
  2. Una vegada dins veureu el lot de llibres i podreu triar entre comprar el lot sencer o comprar llibre per llibre. Us recomanem aquesta última opció, doncs en la majoria dels casos hi ha matèries optatives dins del mateix curs que no heu de comprar.
    Fixeu-vos que a partir de 3r d’ESO, a anglès hi ha diferents nivells amb diferents llibres, els alumnes nous no compreu cap llibre fins fer la prova de nivell al setembre i la resta si no teniu clar el nivell, tampoc. Enguany a batxillerat també hi ha dos nivells i les proves per a l’alumnat nou també es faran al setembre. En el cas de 1r de batxillerat, veureu que no surten al llistat per evitar confusions, així doncs la compra d’aquests es durà a terme al setembre, no patiu rebreu instruccions. En el cas de segon de batxillerat, l’alumnat sap el seu nivell i els pot comprar sense cap problema a través de la botiga online.
  3. Una vegada seleccionats els llibres haureu de confirmar la compra i se us demanarà el pagament amb targeta. Heu de tenir en compte les instruccions del VAL ESCOLAR (només ESO).
  4. Quan la compra s’ha completat s´envia  un mail de confirmació, si no el rebeu, segurament l’operació no s’ha fet correctament.
  5. Els llibres els lliurarà el tutor el dia de l’entrevista personal en el mes de setembre. Haureu de portar el justificant de la compra feta a través de la botiga online.

LLICÈNCIES DIGITALS

Fa dos anys vam començar un projecte de digitalització a ESO i aquest curs 24-25 s’estén ja fins a 3r d’ESO, així doncs veureu que gairebé tots els llibres que apareixen a la llista són digitals. Aquestes llicències només es poden comprar a través de l’Escola i són obligatòries, per aquest motiu es facturaran directament a les famílies en el rebut del mes d’octubre (no les trobareu a la botiga online).

Llistat de llibres curs 2024-25
Instruccions compra llibres
ESO: SOCIALITZACIÓ DE LLIBRES DE LECTURA i PLATAFORMES

Des de fa uns anys l’Escola socialitza les lectures obligatòries d’ESO (4 per curs). Cada trimestre s’entrega a l’alumne la lectura corresponent i una vegada llegida l’ha de tornar. El cost d’aquest servei ja està inclòs dins del rebut d’escola mensual.

A 1r, 2n i 3r d´ESO comptem també amb plataformes digitals  que tenen com a objectiu millorar la competencia lectora mitjancant la participació, Fiction Express a 1r i 2n i Legiland a 3r. Aquest import es facturarà en novembre.

ESO i BATX: COMPRA DE MOTXILLA I ROBA ESPORTIVA

Es podrà fer la compra de l’equipament esportiu a través de la nostra botiga online que trobareu a la pàgina web de l’Escola

El procediment de compra de roba esportiva es similar al dels llibres.

Hi ha quatre categories d’articles: dessuadores, pantalons (inclou les malles), samarretes i altres (la motxilla).

A tenir en compte:

✔ És d’ús obligatori per a les classes d’educació física de tots els cursos de l’ESO i de 1r de BATXILLERAT la samarreta de màniga curta i el pantaló curt.

✔ La botiga online per a la compra de material esportiu estarà oberta tot el curs escolar.

Si teniu qualsevol dubte en el procés de compra de llibres, us podeu posar en contacte amb la Sra. Rosa M. Dos Santos per mail: rosamaria.dossantos@nostrasenyora.epiaedu.cat

Si teniu qualsevol dubte en el procés de compra de material esportiu, us podeu posar en contacte amb la Sra. Alana Subias per mail: alana.subias@nostrasenyora.epiaedu.cat