Aquest curs oferim de nou als nostres alumnes la possibilitat d’obtenir el: “DIPLOMA DUAL / HIGH SCHOOL DIPLOMA”

Aquesta setmana, els alumnes nous del Batxillerat Dual han fet la prova d’admissió per accedir al programa i poder començar els estudis.

El alumnes que ja cursaven el Batxillerat DUAL l’any passat, començaran el curs el proper 19 de setembre i els alumnes nous ho faran el 10 d’octubre.

PER QUÈ UN BATXILLERAT DUAL?

Amb la voluntat d’aprofundir i potenciar el multilingüisme des de l’escola i gràcies al conveni amb Academica Corporation –la principal institució escolar i educativa dels Estats Units i creadora del programa internacional de doble titulació “Diploma Dual”– oferim als nostres alumnes la possibilitat de cursar el DIPLOMA DUAL “BATXILLERAT DUAL AMERICÀ”.

Mitjançant aquest conveni, des de l’escola s’ha implementat per als alumnes a partir de 3r d’ESO que ho desitgen. Gràcies a aquest programa, els alumnes interessats estan matriculats a l’escola i, simultàniament en una High School als EUA, cursant ambdós estudis alhora.
El programa Diploma Dual es realitza 100% online i com si es tractés d’una extraescolar.

Són molts els valors i els avantatges que el programa aporta als alumnes, entre els quals destaquen tres objectius principals:
● Immersió lingüística: 100% en anglès –currículum, professors…– en un entorn d’estudi i treball.
● Immersió tecnològica: 100% online –plataformes, eines, comunicacions, etc.–.
● Immersió personal: Gestió, esforç, responsabilitat, organització i maduresa de l’alumne en l’estudi i en el treball.

Podeu veure els testimonis de dos alumnes nostres que l’estan cursant:

Tina Martí de 3r d’ESO

Vega Poyuelo de 1r de batxillerat