Què hi pintes aquí? Mostra Teatre

Mostra del projecte creat per l’alumnat de 2n de batxillerat escènic de l’Escola Pia Nostra Senyora

L’ODS escènica de segon de batxillerat de l’Escola Pia Nostra Senyora ens presenten una obra de creació col·lectiva. Un espectacle de caràcter postdramàtic que aborda diverses qüestions de discriminació en el dia a dia de la nostra ciutat i la nostra societat.

L’obra està formada per un conjunt d’escenes quotidianes, en les quals es porta el seu contingut cap a l’exageració. Sota el marc de la interseccionalitat, aquestes situacions tracten la desigualtat en temes com la identitat, la bellesa, la classe social, l’especisme o el gènere.

Un seguit d’escenes independents però connectades per un mateix objectiu: intentar que aquells/es que vulguin passar una estona asseguts/des en una de les butaques del teatre, tinguin l’oportunitat de participar activament en la construcció del sentit del missatge.

De quina manera continuarem actuant després de veure el que haurem vist?

Si voleu saber-ne més sobre aquest projecte escènic, consulteu l’article que li vam dedicar en el nostre BLOG DE L’ARTÍSTIC

Cap de projecte: Mònica Campillo
Dramatúrgia: Lucia Gómez i Anna Rovira
Direcció: Iuri Ensesa, Noa Guillán i Cristina Veenhoven

Repartiment: Mariona Claveria, Carla Cuyàs, Iuri Ensesa, Biel García, Lucia Gómez, Noa Guillán, Natalia Masó, Tomás Peralta, Lluís Portals, Júlia Roca, Anna Rovira i Cristina Veenhoven

Espai escènic: Biel García i Tomás Peralta
Il·luminació: Carla Cuyàs, Iago Lorenzo i Natalia Masó
So: Júlia Mallol  i Lluís Portals
Disseny de personatges: Cristina Veenhoven, Mariona Claveria, Júlia Roca i Lucia Gómez
Assessoria de moviment: Júlia Guimerà
Ajudantia de direcció: Iago Lorenzo, Júlia Mallol i Tomás Peralta