Pla Digital – BOTIGA VIRTUAL

Aneu al web https://serviflytech.es/el-meu-compte/

Registreu-vos omplint les dades que es demanen:

  • A “Usuari” aconsellem nom.cognom (ex: maria.fernandez).

  • A “Contraseña” una contrasenya que no sigui la mateixa del vostre correu.

  • A “Código colegio” introduïu 057 .

Consulteu l’enllaç de la dreta (Guia compra) per tal de seguir la resta de passos.

IMPORTANT: Quan us demani les dades per a la facturació, heu de posar les mateixes que consten al vostre DNI.

1. Guia Compra

2. Botiga online

El proveïdor ofereix diverses alternatives de cara a millorar la garantia o bé assegurar el dispositiu. Podreu escollir-los voluntàriament durant el procès de compra del dispositiu.

A continuació teniu un document informatiu.

Extensió de garantia i cobertura de danys accidentals

En cas d’avaria del dispositiu Acer, cal que seguiu el següent procediment.

  1. Aviseu el vostre tutor/a o coordinador/a. Intentarem solucionar el problema o restaurar el sistema.
  2. Si no podem, haureu de posar-vos en contacte amb ACER. La garantia és de 3 anys, i inclou les peces, la mà d’obra i el transport necessari. No hi entra el robatori, el trencament de pantalla, cops i caigudes.Podeu contactar amb Acer de 3 maneres:
    1. Telèfon específic per a Educat: 93 800 36 65
    2. Al seu web: acer.es/ac/es/ES/content/service-contact
    3. Portant el portàtil directament a Acer. Si hi aneu de 9 a 14:30, Acer es compromet a fer el diagnòstic en 20 minuts. Si hi aneu a partir de les 15 h, d’un dia per l’altre. En la majoria dels casos, reparen l’equip en una hora.L’adreça és:
      Acer Computer Ibérica S.A.U.
      C/ Disseny, 3-5 (Entrada per c/Tecnologia) – Gavà Park
      08850 Gavà (Barcelona)Localització a Google Maps

Quan contacteu amb Acer:

  1. Us demanaran el número de sèrie (el podeu trobar a la caixa).
  2. Us obriran una incidència que caldrà que us apunteu. En cas necessari, amb aquest número podreu fer un seguiment de l’estat de la reparació.
  3. Us enviaran un missatger que recollirà el portàtil (podeu escollir a un domicili particular o a l’escola). Protegiu-lo bé per poder ser transportat (en una caixa, ben embolicat…). Escriviu a l’exterior del paquet les vostres dades i el número d’incidència ben gran.
  4. Quan estigui arreglat, un altre missatger us portarà el portàtil a casa.