Pla Digital – BOTIGA VIRTUAL
Aneu al web https://serviflytech.es/el-meu-compte/
Registreu-vos omplint les dades que es demanen:
-
A “Usuari” aconsellem nom.cognom (ex: maria.fernandez).
-
A “Contraseña” una contrasenya que no sigui la mateixa del vostre correu.
-
A “Código colegio” introduïu 057 .
Consulteu l’enllaç de la dreta (Guia compra) per tal de seguir la resta de passos.
IMPORTANT: Quan us demani les dades per a la facturació, heu de posar les mateixes que consten al vostre DNI.
El proveïdor ofereix diverses alternatives de cara a millorar la garantia o bé assegurar el dispositiu. Podreu escollir-los voluntàriament durant el procès de compra del dispositiu.
A continuació teniu un document informatiu.
En cas d’avaria del dispositiu Acer, cal que seguiu el següent procediment.
- Aviseu el vostre tutor/a o coordinador/a. Intentarem solucionar el problema o restaurar el sistema.
- Si no podem, haureu de posar-vos en contacte amb ACER. La garantia és de 3 anys, i inclou les peces, la mà d’obra i el transport necessari. No hi entra el robatori, el trencament de pantalla, cops i caigudes.Podeu contactar amb Acer de 3 maneres:
- Telèfon específic per a Educat: 93 800 36 65
- Al seu web: acer.es/ac/es/ES/content/service-contact
- Portant el portàtil directament a Acer. Si hi aneu de 9 a 14:30, Acer es compromet a fer el diagnòstic en 20 minuts. Si hi aneu a partir de les 15 h, d’un dia per l’altre. En la majoria dels casos, reparen l’equip en una hora.L’adreça és:
Acer Computer Ibérica S.A.U.
C/ Disseny, 3-5 (Entrada per c/Tecnologia) – Gavà Park
08850 Gavà (Barcelona)Localització a Google Maps
Quan contacteu amb Acer:
- Us demanaran el número de sèrie (el podeu trobar a la caixa).
- Us obriran una incidència que caldrà que us apunteu. En cas necessari, amb aquest número podreu fer un seguiment de l’estat de la reparació.
- Us enviaran un missatger que recollirà el portàtil (podeu escollir a un domicili particular o a l’escola). Protegiu-lo bé per poder ser transportat (en una caixa, ben embolicat…). Escriviu a l’exterior del paquet les vostres dades i el número d’incidència ben gran.
- Quan estigui arreglat, un altre missatger us portarà el portàtil a casa.